Bilimingizni sinab ko'ring!
2.Sonlarni nomerlash – bu…
3.Matematika fanining o’rganadigan obyekti nimalardan iborat?
4.Matematika o’qitish metodikasi eng avvalo, qaysi fan bilan uzviy bog’liq?
5.… - bu qonuniy bog’lanishlarni, munosabatlarni, aloqalarni o’rnatish va ilmiy nazariyalarni tuzish maqsadida ilmiy axborotlarni olish usullaridir
6.Коnsеntirlаr bo`yichа "nоmеrlаsh" mаvzusini joylashuvi …..boshlanadi
7.Коnsеntirlаr bo`yichа "nоmеrlаsh" ikkinchi bosqich joylashuvi …..boshlanadi
8.Коnsеntirlаr bo`yichа "nоmеrlаsh" uchunchi bosqich joylashuvi …..boshlanadi
9.Коnsеntirlаr bo`yichа "nоmеrlаsh" to'rtinchi bosqich joylashuvi …..boshlanadi
10.Matematika metodikasi ta’lim jarayoni bilan bog’liq bo’lgan quyidagi savollardan qaysi biriga javob bo’ladi?
11.Matematika o’qitish metodikasi o’zining tuzilish xususiyatiga ko’ra shartli ravishda necha bo’limga bo’linadi?
12.Qaysi bo’limda, matematika fanining maqsadi, mazmuni, metodologiyasi shakli, metodlari va vositalarining metodik tizimi pedagogik, psixologik qonunlar hamda didaktik tamoyillar asosida ochib beriladi?
13.Boshlang’ich sinflarda matematikadan darsni tahlil qilish va baholash birinchi navbatda uning qanday ahamiyatini ko’rsatadi?
14.Bog’cha-maktab tayyorlov guruhi bir yilda nechta mashg’ulot o’tkazishi rejalashtiriladi?
15.Hammasi bo’lib nechta raqam bor?
16.Amaldagi dasturda konsentrlar soni kamaytirilgan va ular nechta?
17.Konsentlar tartibi to’g’ri berilgan qatorni belgilang;
18.Boshlang’ich sinflarda matematika o’qitishning maqsadlari qaysi qatorda berilgan;
19.Bilishning shunday yo’liki, bunda o’quvchining birlikdan umumiylikka , xususiy xulosadan umumiy xulosaga olib boradi. Qaysi metod ta’rifi?
20.Bilishning shunday yo’liki, bu yo’l umimiyroq bilimlar asosida yangi xususiy bilimlarni olishdan iboratdir. Bu qanday metod?